13 грн
Залиште свій номер телефону, і ми зателефонуємо Вам через кілька хвилин!
Розділ | Солодощі |
Вид | Цукерки |
Бренд | Maglio |
Країна | Італія |
Доставка:
Оплата:
При покупці вагових продуктів вказуйте в коментарі, в якому вигляді Ви хочете їх отримати - цілісним шматком або нарізкою.
За замовчуванням продукти не нарізаються.
Подивитися фото, як ми упаковуємо ваговий товар ...
Опис: Бархатисто-чорна вишня, вимочена в вишневому лікері і покрита тонким шаром чорного шоколаду. Кислуватий смак вишні контрастує з чорним шоколадом і згладжується солодкою алкогольною нотою.
Країна: Італія
Виробник: Maglio Arte Dolciaria
Маса / об'єм: 100 г (всього біля 3кг в упаковці)
Склад: Вишня, темний шоколад 40% (какао терте, цукор, какао-масло, дегідратизоване масло, емульгатор: соєвий лецитин, натуральний ароматизатор: ваніль. Какао мінімум 60%.), сироп глюкози, цукор, фруктоза, етиловий спирт, вода, підкислювач, ароматизатор
Умови зберігання: Зберігати в сухому прохолодному місці при температурі 15-18С, подалі від сонячних променів.
Назва: Maglio Arte Dolciaria
Адреса: Via Templari 16, 73100, Lecce
Вебсайт: www.cioccolatomaglio.it
Рік заснування: 1875
Про компанію: Компанія Maglio була заснована у 1875 році, коли Антоніо Мальйо (Maglio) відкрив гостинний двір в Мальє, провінції Лечче. Сюди він з сім'єю переїхав з Аріано ді Пулья (тепер Аріано-Ірпіно).
Дотримуючись моди, син Антоніо, Джузеппе, відкрив кафе-пекарню на головній площі міста, яка спеціалізувалася на випічці тортів. Син Джузеппе, Данте, на початку двадцятого століття запропонував послуги з організації виїзних банкетів і доставки їжі додому, а також налагодив виробництво домашніх лікерів. За це він отримав прізвисько «сім мізків». Данте також виявив, що шоколад яким покривають делікатеси з мигдальної пасти (їх продавали у кафе) дозволяє зберігати їх свіжими набагато довше.
Завдяки важкій праці Вінчензо, сина Данте, який узяв на себе управління цією солідною організацією у 1960 році, стало можливе подальше запровадження інновацій. Він збільшив виробництво шоколаду і тортів, винайшов нові рецепти та розширив лінійку солодощів. Також Вінчензо розумів наскільки важливо зробити бренд Maglio легко впізнаваним. І саме він був тим, хто вирішив використовувати карету у якості логотипу компанії.
Тепер Мауріціо і Массімо, які в даний час очолюють групу Maglio, дбають про процвітання компанії, її розвиток і розширення, завжди ставлячи перед собою нові, честолюбні цілі не тільки в комерційному плані, але і в плані того, що вони виробляють. Кожного року Maglio додає нові ласощі до її традиційної лінійки шоколаду, а також переглядає і удосконалює класичні рецепти Пулії.
Ура! Ваш відгук буде першим: