39 грн
Залиште свій номер телефону, і ми зателефонуємо Вам через кілька хвилин!
Розділ | Солодощі |
Вид | Шоколад |
Тип | Шоколад молочний |
Бренд | Maglio |
Країна | Італія |
Доставка:
Оплата:
Опис: Кожна плитка шоколаду Maglio містить какао з однієї конкретної області, таким чином вона відображає її справжній, автентичний, чистий смак.
З чим подавати: Молочний шоколад чудово підходить до десертних вин із мускату
Країна: Італія
Виробник: Maglio Arte Dolciaria
Маса / об'єм: 50 г
Склад: цукор, какао масло, какао терте (Мексика), сухе незбиране молоко 28%, емульгатор: соєвий лецитин, натуральний ароматизатор: ваніль. Може містити сліди горіхів та мигдалю. Мінімальний вміст какао 70%.
Харчова та енергетична цінність: На 100г: 555 ккал, белки - 7.9г, жиры - 37г, углеводы - 47.1г.
Умови зберігання: Зберігати в сухому прохолодному місці
Термін придатності: 24 місяці
Назва: Maglio Arte Dolciaria
Адреса: Via Templari 16, 73100, Lecce
Вебсайт: www.cioccolatomaglio.it
Рік заснування: 1875
Про компанію: Компанія Maglio була заснована у 1875 році, коли Антоніо Мальйо (Maglio) відкрив гостинний двір в Мальє, провінції Лечче. Сюди він з сім'єю переїхав з Аріано ді Пулья (тепер Аріано-Ірпіно).
Дотримуючись моди, син Антоніо, Джузеппе, відкрив кафе-пекарню на головній площі міста, яка спеціалізувалася на випічці тортів. Син Джузеппе, Данте, на початку двадцятого століття запропонував послуги з організації виїзних банкетів і доставки їжі додому, а також налагодив виробництво домашніх лікерів. За це він отримав прізвисько «сім мізків». Данте також виявив, що шоколад яким покривають делікатеси з мигдальної пасти (їх продавали у кафе) дозволяє зберігати їх свіжими набагато довше.
Завдяки важкій праці Вінчензо, сина Данте, який узяв на себе управління цією солідною організацією у 1960 році, стало можливе подальше запровадження інновацій. Він збільшив виробництво шоколаду і тортів, винайшов нові рецепти та розширив лінійку солодощів. Також Вінчензо розумів наскільки важливо зробити бренд Maglio легко впізнаваним. І саме він був тим, хто вирішив використовувати карету у якості логотипу компанії.
Тепер Мауріціо і Массімо, які в даний час очолюють групу Maglio, дбають про процвітання компанії, її розвиток і розширення, завжди ставлячи перед собою нові, честолюбні цілі не тільки в комерційному плані, але і в плані того, що вони виробляють. Кожного року Maglio додає нові ласощі до її традиційної лінійки шоколаду, а також переглядає і удосконалює класичні рецепти Пулії.
Ура! Ваш відгук буде першим: