11000 грн
Залиште свій номер телефону, і ми зателефонуємо Вам через кілька хвилин!
Солодкість | солодке |
Тип | вермут |
Країна | Італія |
Регіон | П'ємонт |
Виробник | Cinzano |
Об'єм | 1 л |
Доставка:
Оплата:
Тип: вермут
Солодкість: солодке
Алкоголь: 15,00%
Колір: яскраво рожевий
Аромат: Пряно-фруктовий, з нотами троянд, відтінками спецій і цитрусових
Смак: Повнотілий, пряний, освіжаючий.
Температура подачі: 8-10° C
З чим подавати: подається охолодженим як в чистому вигляді, так і розведеним льодом або безалкогольним напоєм: лимонадом, соком або содової.
Технологія виробництва: Вермут Cinzano - це ароматизоване вино, яке вперше було створено в 1857 році Джованні Чинзано. Його виготовляють на основі італійського червоного або білого вина, алкоголю і цукру, які настоюють на комбінації трав і спецій, зокрема в неї входять коріандр, ялівець, апельсинова цедра, гвоздика, мускатний горіх, а також ектракт гіркого полину.
Назва: Gruppo Campari
Адреса: Via Sacchetti, 20 - 20099 Sesto San Giovanni (MI) - ITALY
Вебсайт: www.camparigroup.com
Рік заснування: 1860
Кількість вин, що виробляються: больше 50
Про компанію: Davide Campari-Milano S.p.A., разом зі своїми філіалами утворюють Gruppo Campari, яка є одним із основних гравців глобального сектору алкогольних напоїв. Компанія поширює свою продукцію на понад 190 країн по всьому світу з лідируючими позиціями в Європі та США. Компанія Campari була заснована у 1860 році, коли Гаспар Кампарі винайшов яскраво-червоний біттер – солодкий аперитив в самому центрі м. Мілан. З 1888 року його спадкоємець Девід Кампарі впровадив з неабиякою геніальністю та зухвальством розробку політики розширення компанії, розміщену пліч-о-пліч з виграшною маркетинговою стратегією для створення першого синглу - постачав аперитив Campari Soda 1932 року на художні меценатства для просування продукції. У 60-ті роки дистрибуційна кампанія Gruppo Campari уже досягала більше 80 країн. В другій половині 90-тих виробництво напоїв характеризується сильною тенденцією M&A (злиття і поглинання компаній), що призвело до створення корпорацій глобального розміру та формулювання вражаючого асортименту. Тому Campari вибирає розширення не тільки через органічне зростання, але і за допомогою зовнішнього зростання, перетворюючись з однобрендової компанії в міжнародну компанію з ґрунтовним асортиментом - упорядкованим і орієнтованим на міжнародну «експансію».
Ура! Ваш відгук буде першим: