437 грн
Залиште свій номер телефону, і ми зателефонуємо Вам через кілька хвилин!
Солодкість | сухе |
Тип | тихе |
Колір | червоне |
Країна | Італія |
Регіон | Тоскана |
Виробник | Marchesi Mazzei |
Об'єм | 0,75 л |
Сорти | Санджовезе |
Доставка:
Оплата:
Тип: тихе
Колір: червоне
Солодкість: сухе
Алкоголь: 13,50%
Цукор: 0,31 г/л
Сорт винограду: санджовезе
Рік: 2011
Колір: Насичений рубіновий.
Аромат: Ягоди та сухі спеції.
Смак: Насичений і повнотілий.
Температура подачі: 16-18°C
З чим подавати: Паста з насиченими і пряними соусами, червоне м'ясо, смажене на грилі м'ясо.
Розміщення виноградників: Морелліно ді Скансано
Класифікація: Denominazione di Origine Controllata e Garantita (DOCG)
Властивості ґрунту: Переважно піщаник і вапняк
Врожай: Вручну з 12 вересня
Технологія виробництва: Ферментація при контрольованій температурі (27 - 29°C), мацерація від 14 до 16 днів
Витримка: 12 місяців у невеликих французьких дубових діжках (225 л / 70% нових)
Назва: Agricola Marchesi Mazzei
Адреса: Via Ottone III di Sassonia n°5, Loc. Fonterutoli I-53011 Castellina in Chianti (SI)
Вебсайт: www.mazzei.it
Рік заснування: 1435
Кількість вин, що виробляються: 13
Частка винограду, що закуповується: Лише власний виноград
Площа: 470 га
Про компанію: Історія родини Mazzei тісно пов'язана не тільки з історією виноробства в Тоскані, але і з політичною та культурною історією регіону. Перші документи, в яких згадується ім’я Mazzei - сім'ї родом з виноробної області Carmignano, - датуються ще початком одинадцятого століття. Родинний герб, що зображав три дерев'яних молоти, які символізували торгівлю міддю, також відноситься до цього часу. У чотирнадцятому столітті на гербі з’явились три залізних булави, що й досі прикрашають його. З самого початку сім’я Mazzei займалась виноробством і була активним учасником культурного та комерційного життя Флоренції. Її члени навіть обіймали важливі пости в міській адміністрації. Сьогодні, майже через шість століть, сім'я Mazzei - під керівництвом Лапо, який управляє маєтком з допомогою своїх синів, Філіппо і Франческо, - як і раніше присвячує себе виноробству, слідкуючи за технологічними інноваціями у цій сфері та дотримуючись поваги до землі. Стратегія, якою керується компанія, полягає в тому, щоб підтримувати історичні і традиційні сімейні цінності, адаптуючи їх до потреб сучасного ринку з урахуванням можливостей, наданих передовими інноваційними досягненнями. Вона сприяла здійсненню компанією багатьох важливих кроків, зокрема впровадженню сучасних систем захисту навколишнього середовища (починаючи з виробництва власної електроенергії), або ж створенню справжньої виноробної імперії, шляхом придбання виноградників у двох найбільш перспективних зонах Італії – Мареммі та південно-східній Сицилії.
Мнухин Павел Вячеславович 08.2015 |
Сложный насыщенный аромат. Есть хороший танин Вкус интенсивный. Очень понравилось, немного мощнее, чем обычно, Италия. |