437 грн
Залиште свій номер телефону, і ми зателефонуємо Вам через кілька хвилин!
Солодкість | сухе |
Тип | тихе |
Колір | червоне |
Країна | Італія |
Регіон | Тоскана |
Виробник | Marchesi Mazzei |
Об'єм | 0,75 л |
Доставка:
Оплата:
Тип: тихе
Колір: червоне
Солодкість: сухе
Алкоголь: 13,50%
Цукор: 0,3 г/л
Сорт винограду: 90% санджовезе, 10% мальвазія нера, колоріно і мерло
Рік: 2013
Колір: Насичений рубіновий.
Аромат: Чорні ягоди, свіжі прянощі.
Смак: Насичений та м'який.
Температура подачі: 16-18°C
З чим подавати: Витримані ковбаси, паста з темним соусом, барбекю, варене м'ясо з пряними соусами, смажені овочі.
Розміщення виноградників: К'янті Классіко
Класифікація: Denominazione di Origine Controllata e Garantita (DOCG)
Властивості ґрунту: Кам'янистий грунт на основі вапняка і піщаника
Врожай: Вручну з 22 вересня
Технологія виробництва: Ферментація при контрольованій температурі (28 - 30°C), мацерація від 16 до 18 днів
Витримка: 12 місяців у невеликих французьких дубових діжках (225 л / 40% нових)
Назва: Agricola Marchesi Mazzei
Адреса: Via Ottone III di Sassonia n°5, Loc. Fonterutoli I-53011 Castellina in Chianti (SI)
Вебсайт: www.mazzei.it
Рік заснування: 1435
Кількість вин, що виробляються: 13
Частка винограду, що закуповується: Лише власний виноград
Площа: 470 га
Про компанію: Історія родини Mazzei тісно пов'язана не тільки з історією виноробства в Тоскані, але і з політичною та культурною історією регіону. Перші документи, в яких згадується ім’я Mazzei - сім'ї родом з виноробної області Carmignano, - датуються ще початком одинадцятого століття. Родинний герб, що зображав три дерев'яних молоти, які символізували торгівлю міддю, також відноситься до цього часу. У чотирнадцятому столітті на гербі з’явились три залізних булави, що й досі прикрашають його. З самого початку сім’я Mazzei займалась виноробством і була активним учасником культурного та комерційного життя Флоренції. Її члени навіть обіймали важливі пости в міській адміністрації. Сьогодні, майже через шість століть, сім'я Mazzei - під керівництвом Лапо, який управляє маєтком з допомогою своїх синів, Філіппо і Франческо, - як і раніше присвячує себе виноробству, слідкуючи за технологічними інноваціями у цій сфері та дотримуючись поваги до землі. Стратегія, якою керується компанія, полягає в тому, щоб підтримувати історичні і традиційні сімейні цінності, адаптуючи їх до потреб сучасного ринку з урахуванням можливостей, наданих передовими інноваційними досягненнями. Вона сприяла здійсненню компанією багатьох важливих кроків, зокрема впровадженню сучасних систем захисту навколишнього середовища (починаючи з виробництва власної електроенергії), або ж створенню справжньої виноробної імперії, шляхом придбання виноградників у двох найбільш перспективних зонах Італії – Мареммі та південно-східній Сицилії.
Дмитрий 12.2017 |
Оценка 5 |
Дмитрий 12.2017 |
Отличное классическое кьянти, которое с годами становится только лучше. Вино урожая 2013 открывали в 2016 и 2017. Две большие разницы. |
Мнухин Павел Вячеславович 08.2015 |
Фрукты приправлены специями с легким дымком. Добротное кьянти! |
Сергей 11.2014 |
Только к еде. Вино прекрасно, но без мяса много не выпьешь. Тяжеловатое. |
Юля Чуйко 11.2014 |
Элегантное вино: вишневая нота - сдержаная, приятная, нота перца - аккуратная, ненавязчивая, чувствуется выдержка в бочке - приятные ноты ванили. Во вкусе - тоже прекрасно сбалансированно, с хорошими танинами и длительным вишневым послевкусием. |