Купити Chivas Regal 12 Y.O. (в коробці) 0,7 л - доставка Київ, Україна
Кошик порожній
Додання товару в кошик

Віскі бленд Chivas Regal 12 Y.O. (в коробці) 0,7 л

В наявності
Артикул: 46240
0,7 л
Відгуки (3)
Написати відгук
На цей товар знижки не поширюються
Ціна Кількість Разом
1097 грн
1097 грн
Поделиться:
Типвіскі
Класифікаціябленд
КраїнаШотландія
РегіонСпейсайд
ВиробникChivas Brothers
Об'єм0,7 л

Доставка:

  • Самовивіз: WINETIME, пр.Бажана 1е, (м) Осокорки
  • по Києву до дверей від 1000 гривень безкоштовно
  • Експрес по Києву протягом трьох годин
  • по Україні згідно тарифів "Нової Пошти", від 1000 гривень безкоштовно
  • Адресна доставка, "Нова Пошта"

Оплата:

  • Visa/MasterCard (онлайн)
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий розрахунок, рахунок-фактура
  • Подарунковими сертифікатами WINETIME

Опис Chivas Regal 12 Y.O. (в коробці)

Технічні характеристики

Класифікація: бленд

Об'єм: 0,7 л

Алкоголь: 40,00%

Дегустаційні замітки

Дегустації: Віскі має сяючий, теплий бурштиновий колір. В букеті напою відчутний духмяний настій диких трав з ароматними відтінками вересу, меду та садових фруктів. Смак - багатий та фруктовий, насичений м’якими нотками стиглих медових яблук, ванілі, фундуку та ірисок. Післясмак - щедрий та тривалий.

Температура подачі: 18-19°С

Додаткова інформація

Технологія виробництва: Купаж в солодового та зернового віскі зі Спейсайду з витримкою не менше 12 років.



Про виробника Chivas Regal 12 Y.O. (в коробці)

Назва: Pernod Ricard

Вебсайт: www.pernod-ricard-ukraine.com

Рік заснування: 1975

Про компанію: Міжнародний холдинг Pernod Ricard («Перно Рікар») був заснований у Франції в 1975 р. у результаті злиття двох брендів, на той момент досить скромних і конкуруючих між собою, – Pernod (заснований у 1805 році) і Ricard (заснований у 1932 році). Подальша ж історія неймовірно стрімкого злету групи Pernod Ricard – це, насамперед, історія талановитих, надзвичайно цілеспрямованих і закоханих у свою справу людей, яким пощастило за короткий час перетворити невелике підприємство на Світового лідера №1 у сегменті елітних міцних алкогольних напоїв і вин. Упродовж буквально декількох десятиліть Pernod Ricard завоював довіру споживачів на всіх континентах, ставши визнаним лідером на ринку виробництва й продажу міцного алкоголю в преміум-сегменті. Таких вражаючих успіхів команда під керівництвом Патріка Рікара досягла, насамперед, завдяки своїй продуманій стратегії органічного росту й масштабних поглинань. Починалося ж усе досить скромно: у 1975 році батько Патріка, месье Поль Рікар, намагаючись зміцнити позиції популярного, але все ще локального французького пастісу Ricard, пропонує злиття одному із своїх конкурентів – виробнику анісового аперитиву Pernod. Цікаво, що з перших днів свого народження об’єднана компанія встановлює децентралізовану систему управління — систему, яка згодом стане особливістю Pernod Ricard. Згідно з нею, група складається з холдингу й дочірніх компаній. У функції холдингу входить розробка генеральної стратегії розвитку, визначення поточної політики групи й загальне управління її діяльністю, а дочірні компанії відповідають за адаптацію і втілення стратегії на локальних ринках. Зараз холдингу підпорядковуються 6 фірм-виробників продукції й/або власників торговельних марок, а також 4 регіональні центри — «Перно Рікар Франція», «Перно Рікар Європа», «Перно Рікар Азія» і «Перно Рікар Америка»,у які входять компанії-дистриб’ютори. Дочірні компанії разом із компаніями-власниками торговельних марок адаптують глобальну стратегію групи до того чи іншого місцевого ринку. Заохочуючи ініціативність і вітаючи реалізацію співробітниками свого творчого потенціалу, компанія стимулює розвиток підприємницького духу абсолютно на всіх рівнях, починаючи з рядових членів команди й закінчуючи топ-менеджментом. В основі стратегії й завдань компанії лежать такі фундаментальні цінності, як підприємницький дух та ініціативність, висока соціальна відповідальність, взаємна відповідальність і дотримання етичних зобов’язань. Ці найважливіші цінності, на яких базується бізнес-культура компанії у Франції, в Україні й іще у 70-и країнах світу, — основа її ідентичності. І саме в цінностях — сила й неповторність Pernod Ricard. Крім того, найважливішою особливістю й перевагою компанії Pernod Ricard порівняно з іншими гравцями світового ринку спиртних напоїв є її глобальна стратегія збереження справжньості й оригінальності рецептури напоїв, які вона представляє. Це означає, що виробництва розташовуються там, де вони знаходилися історично: настоянка Becherovka виготовляється винятково в Чехії й розливається саме там, кубинський ром Havana Club має справжнє кубинське походження, а джин Beefeater — це єдиний істинно лондонський джин, який дотепер виготовляється в самісінькому центрі Лондона. Немало великих придбань, здійснених Pernod Ricard, виявилися обґрунтованими, вигідними й далекоглядними, у їх числі Irish Distillers, Єреванський Коньячний Завод, активи Seagram’s — Chivas, Martell, Olmeca, придбання Allied Domecq — Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jou?t, Malibu, серед останніх досягнень — придбання бренду шведської горілки Absolut. Причому у випадку з покупкою Seagram’s, як і у випадку з покупкою Allied Domecq, компанія збільшувалася вдвічі, семимильними кроками просуваючись до лідерської позиції на ринку! Сьогодні Pernod Ricard продовжує активно розвивати портфель своїх брендів, дотримуючись стратегії інноваційності й преміумізації, коли пріоритетом стають престижні й високоприбуткові торговельні марки. Основна мета стратегії — постійне лідерство й задоволення зростаючих запитів споживачів як у розвинених країнах, так і в країнах, які розвиваються. Сьогодні група Pernod Ricard — це світовий лідер у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв.

Відгуки (3) Chivas Regal 12 Y.O. (в коробці)

Серёженько 11.2017

На святое посягают господа ниже! Чивас - насыщенный, приятный вкус. Лучший среди блэндов как по мне.

Фантомас 10.2017

Вкус чивас! Послевкусие ригал! Полное гно! Рекомендую TOMATIN 12, реально не пожалеете!

Александр 09.2017

Не стоящий своих денег виски абсолютно, чисто раскрученный маркетинг и не более того. Как по мне он переоценен и за эти деньги можно купить солодовый и это будет намного лучше.

Ваш відгук
Оценка:

Плохо Отлично
Дивіться також
Iнші товари