Купити Royal Salute 21 Y.O. (в коробці) 0,7 л - доставка Київ, Україна
Кошик порожній
Додання товару в кошик

Віскі бленд Royal Salute 21 Y.O. (в коробці) 0,7 л

В наявності
Артикул: 50296
0,7 л
Написати відгук
На цей товар знижки не поширюються
Ціна Кількість Разом
7197 грн
7197 грн
Поделиться:
Типвіскі
Класифікаціябленд
КраїнаШотландія
РегіонСпейсайд
ВиробникChivas Brothers
Об'єм0,7 л

Доставка:

  • Самовивіз: WINETIME, пр.Бажана 1е, (м) Осокорки
  • по Києву до дверей від 1000 гривень безкоштовно
  • Експрес по Києву протягом трьох годин
  • по Україні згідно тарифів "Нової Пошти", від 1000 гривень безкоштовно
  • Адресна доставка, "Нова Пошта"

Оплата:

  • Visa/MasterCard (онлайн)
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий розрахунок, рахунок-фактура
  • Подарунковими сертифікатами WINETIME

Опис Royal Salute 21 Y.O. (в коробці)

Технічні характеристики

Алкоголь: 40,00%

Класифікація: бленд

Об'єм: 0,7 л

Дегустаційні замітки

Дегустації: Багаті фруктові аромати і солодкі пахощі осінніх квітів відображаються в потужному букеті з солодкими відтінками груш та цитрусових, збалансованих повними нотками осінніх квітів. Елегантні нюанси солодкої ванілі та дубова сухість підкреслена тонкими нотами хересу і диму. Повнотіла, глибока, фруктова палітра ароматів з невагомими тонами диму. З першого ковтка віскі оживають тонкості самого букету. Розкішні солодкі акценти апельсинового мармеладу переплітаються зі пронизуючими спалахами ноток свіжої груші. З другого ковтка оживають багаті попурі прянощів та горіхово-фундуковий характер напою, які насиченими відтінками переходять в завершальні теплі відтінки чоловічої задимленості. Післясмак – багатий, довгий і тривалий.

Додаткова інформація

Технологія виробництва: 2 червня 1953 року молода королева Єлизавета II була коронована у Вестмінстерському абатстві, це була перша коронація, що транслювалася телебаченням. В цей час 5 сотень миль від Лондону, людина на ім’я Чарльз Джуліан, майстер купажу компанії Chivas Brothers, випустив на честь нового монарха, остаточно створений купаж шотландського віскі «скотч віскі». Спираючись виключно на серію витриманих діжок, які зберігалися роками в погребах Chivas Brothers в Хайленді, Шотландія, Чарльз з неабиякою майстерністю поєднав потужні відтінки смаку і аромату віскі, витриманого не менше 21 року з однією метою - створити купаж гідний самої королеви. Він назвав свій шедевр Royal Salute 21 Years Old посилаючись на давню традицію стрільби з гармат в знак поваги або вітання монархів і сановників: 21 гарматний вистріл – королівський салют. Протягом багатьох років, цей спеціальний купаж залишався відданим своїм кореням. Порцелянова пляшка, створена всесвітньовідомими ремісниками компанії Wade, зліплена з корнуельської глини Юрського періоду, природно висушена на повітрі і оздоблена вручну з подвійним шаром глазурі для захисту її цінного вмісту. Три різні кольори глазурі використані для оздоблення пляшки – рубіновий, сапфіровий та смарагдовий, які символізують дорогоцінні камені на короні британської імперії.



Про виробника Royal Salute 21 Y.O. (в коробці)

Назва: Pernod Ricard

Вебсайт: www.pernod-ricard-ukraine.com

Рік заснування: 1975

Про компанію: Міжнародний холдинг Pernod Ricard («Перно Рікар») був заснований у Франції в 1975 р. у результаті злиття двох брендів, на той момент досить скромних і конкуруючих між собою, – Pernod (заснований у 1805 році) і Ricard (заснований у 1932 році). Подальша ж історія неймовірно стрімкого злету групи Pernod Ricard – це, насамперед, історія талановитих, надзвичайно цілеспрямованих і закоханих у свою справу людей, яким пощастило за короткий час перетворити невелике підприємство на Світового лідера №1 у сегменті елітних міцних алкогольних напоїв і вин. Упродовж буквально декількох десятиліть Pernod Ricard завоював довіру споживачів на всіх континентах, ставши визнаним лідером на ринку виробництва й продажу міцного алкоголю в преміум-сегменті. Таких вражаючих успіхів команда під керівництвом Патріка Рікара досягла, насамперед, завдяки своїй продуманій стратегії органічного росту й масштабних поглинань. Починалося ж усе досить скромно: у 1975 році батько Патріка, месье Поль Рікар, намагаючись зміцнити позиції популярного, але все ще локального французького пастісу Ricard, пропонує злиття одному із своїх конкурентів – виробнику анісового аперитиву Pernod. Цікаво, що з перших днів свого народження об’єднана компанія встановлює децентралізовану систему управління — систему, яка згодом стане особливістю Pernod Ricard. Згідно з нею, група складається з холдингу й дочірніх компаній. У функції холдингу входить розробка генеральної стратегії розвитку, визначення поточної політики групи й загальне управління її діяльністю, а дочірні компанії відповідають за адаптацію і втілення стратегії на локальних ринках. Зараз холдингу підпорядковуються 6 фірм-виробників продукції й/або власників торговельних марок, а також 4 регіональні центри — «Перно Рікар Франція», «Перно Рікар Європа», «Перно Рікар Азія» і «Перно Рікар Америка»,у які входять компанії-дистриб’ютори. Дочірні компанії разом із компаніями-власниками торговельних марок адаптують глобальну стратегію групи до того чи іншого місцевого ринку. Заохочуючи ініціативність і вітаючи реалізацію співробітниками свого творчого потенціалу, компанія стимулює розвиток підприємницького духу абсолютно на всіх рівнях, починаючи з рядових членів команди й закінчуючи топ-менеджментом. В основі стратегії й завдань компанії лежать такі фундаментальні цінності, як підприємницький дух та ініціативність, висока соціальна відповідальність, взаємна відповідальність і дотримання етичних зобов’язань. Ці найважливіші цінності, на яких базується бізнес-культура компанії у Франції, в Україні й іще у 70-и країнах світу, — основа її ідентичності. І саме в цінностях — сила й неповторність Pernod Ricard. Крім того, найважливішою особливістю й перевагою компанії Pernod Ricard порівняно з іншими гравцями світового ринку спиртних напоїв є її глобальна стратегія збереження справжньості й оригінальності рецептури напоїв, які вона представляє. Це означає, що виробництва розташовуються там, де вони знаходилися історично: настоянка Becherovka виготовляється винятково в Чехії й розливається саме там, кубинський ром Havana Club має справжнє кубинське походження, а джин Beefeater — це єдиний істинно лондонський джин, який дотепер виготовляється в самісінькому центрі Лондона. Немало великих придбань, здійснених Pernod Ricard, виявилися обґрунтованими, вигідними й далекоглядними, у їх числі Irish Distillers, Єреванський Коньячний Завод, активи Seagram’s — Chivas, Martell, Olmeca, придбання Allied Domecq — Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jou?t, Malibu, серед останніх досягнень — придбання бренду шведської горілки Absolut. Причому у випадку з покупкою Seagram’s, як і у випадку з покупкою Allied Domecq, компанія збільшувалася вдвічі, семимильними кроками просуваючись до лідерської позиції на ринку! Сьогодні Pernod Ricard продовжує активно розвивати портфель своїх брендів, дотримуючись стратегії інноваційності й преміумізації, коли пріоритетом стають престижні й високоприбуткові торговельні марки. Основна мета стратегії — постійне лідерство й задоволення зростаючих запитів споживачів як у розвинених країнах, так і в країнах, які розвиваються. Сьогодні група Pernod Ricard — це світовий лідер у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв.

Відгуки (0) Royal Salute 21 Y.O. (в коробці)

Ура! Ваш відгук буде першим:

Ваш відгук
Оценка:

Плохо Отлично
Дивіться також
Iнші товари