1597 грн
Залиште свій номер телефону, і ми зателефонуємо Вам через кілька хвилин!
Тип | віскі |
Класифікація | односолодовий |
Країна | Шотландія |
Регіон | Спейсайд |
Виробник | Berry Bros & Rudd |
Об'єм | 0,7 л |
Доставка:
Оплата:
Рік: 2001
Алкоголь: 43,00%
Класифікація: односолодовий
Об'єм: 0,7 л
Дегустації: Віскі яскравого золотисто-солом'яного кольору. У вишуканому ароматі віскі проявляються відтінки лимонного пирога, сандалового дерева і легкі нюанси чорної вишні. Віскі має м'який, глибокий смак з нотками ванілі і тертого мускатного горіха. Тривалий сухий післясмак відзначається солодкуватими дубовими нюансами й відтінками спецій.
Технологія виробництва: Glenrothes 2001 був розлитий пляшки в 2012 році. Віскі витримувався 10 років в декількох типах бочок (кожен вінтаж розливається в різному віці від 10 до 16 років, коли майстром прийнято рішення про його зрілість), щоб отримати м'які, але насичені характеристики.
Назва: Berry Bros & Rudd
Адреса: 3 St James's Street London SW1A 1EG
Вебсайт: http://www.bbr.com/
Рік заснування: 1698
Про компанію: Компанія Berry Bros. & Rudd - перша у Великобританії і однією з найперших у світі, хто почав торгівлю винами і спиртними напоями на фешенебельній лондонській вулиці Сейнт Джеймс в 1698 році, де до цих пір знаходиться той самий магазин компанії.
Berry Bros. & Rudd подібний на приватний банк, який пропонує клієнтам індивідуальний підхід і величезну кількість «побічних» послуг, за які вони готові платити гроші. Для приватних клієнтів BBR організовує як традиційні дегустації за участю виноробів, так і аристократичні розваги типу річкових прогулянок по Темзі на історичних яхтах або стрільби по глиняних голубах.
Компанія продає алкоголь з усього світу, вина en primeur, надає послуги зі зберігання вин. Вона також реалізує продукцію під власною етикеткою Berry's Own Selection, має свої представництва в Ірландії та Гонконгу. У компанії є значні фінансові можливості, коли мова йде про закупівлі вин хорошого або видатного року.
BBR була першою виноторговою фірмою, яка відкрила винний магазин в інтернеті в 1994 році. Сайт компанії в даний час є другим комерційним винним сайтом світу за кількістю відвідувачів. У штаті фірми працює сім Master of Wine (MW). І хоча в асортименті вина з усього світу, головна її спеціалізація ось вже впродовж довгого часу - Франція. У них найширший вибір бордоських кларетів, ніж у кого-небудь ще. У компанії відзначають, що серед її покупців є два типи: ті, хто купує вино, щоб випити його, і ті, хто купує заради інвестицій, тому що хочуть заробити. Ті, хто інвестує, орієнтуються на думку Роберта Паркера. Ті, хто купує вино, щоб пити, більше прислухаються до думки експертів BBR. Близько 90% людей купують вино саме заради цього.
Ура! Ваш відгук буде першим: