149 грн
Залиште свій номер телефону, і ми зателефонуємо Вам через кілька хвилин!
Відгукиbulanim
bulanim
Тільки що передивлявся віскі Шотландії і зрозумів, що в мене давно виникло питання!!!!
Хто на сайті займається питання "наявності" і НАВІЩО???
Починаючи з п'ятої сторінки нічого немає в наявності???!!!
І як це впливає на продажі інтернет-магазину і WINETIME в цілому, якщо це все є на полицях виномаркету?
Дякую.
Подарували карточку Gold. На ній вказано, що "Власник картки отримує 10% бонусів". Поясніть це знижка 10% чи зарахування на картку бонусів. Якщо це бонуси то як ними можливо скористатись? Доброго дня, Аркадій! 10% бонусів - це не знижка, а саме бонуси, що зараховуються на Ваш персональний рахунок і якими Ви можете скористатись при наступних покупках. Подробиці Ви можете знайти за посиланням. Важливо: бонусною програмою Ви можете скористатись в усіх магазинах мережі Вайн Тайм, крім інтернет-магазину (через технічні труднощі деякий час ця опція недоступна). Уважаемые создатели Бонусной Программы "WineTime" и бережные хранители Клиентской Базы Данных, поделитесь пожалуйста: "зачем оно все Вам нужно". Пару месяцев добивался зачисления бонусов. Получил СМС, что они доступны. Случайно проезжая мимо Вашего магазина, попытался использовать накопленные кровинушки, на кассе получил ответ, что бонусная карта стерильна. Речь идет о смешной сумме (как для непевних часів), но Ваши мысли и действия по данному поводу будут для меня бесценны. С уважением. Георгий, еще раз приносим свои извинения. Наш сотрудник по незнанию нюансов нововведенной (на тот момент) бонусной программы пообещал Вам зачисление бонусов за покупки в интернет-магазине. И мы изо всех стараемся исполнить обещанное, но только Вам и отделу IT известно, сколько времени и нервов на это потрачено. К сожалению, подключить эту систему к интернет-магазину мы пока не можем, поэтому и с зачислением Ваших бонусов столько проблем. Еще раз извините за неудобство. добрый день, сделайте, пожалуйста, какой-нибудь список желаний (избранное) в личном кабинете, чтобы сохранять заинтересовавшую продукцию. спасибо
Являюсь постійним клієнтом з 2011 року. В інтернет-магазині купував десь 15 разів, за увесь час пам'ятаю лише 1 разу щоб щось не так було - помилились з вікном доставки і привезли занадто рано, але потім виправились і привезли ввечері в той же день. Раджу перед вибором вина чи делікатесів консультуватись у оператора, ДУЖЕ сильна консультація. Віктор, дуже вдячні за відгук! Будемо тримати марку і надалі, звертайтесь :) Доброго дня! Корисно було б бачити на сайті і дату відгуку чи коментарів щодо вин, а не тільки ім'я автора. З повагою, Ольга Ольга, резонне зауваження. Врахуємо. Дякую! Отримую вашу рекламу на електронну скриньку. Прочитав багато цікавого, і вирішив заїхати придбати кілька пляшок. І яке ж було моє розчарування, коли з трьох вин, за якими я їхав більше, ніж через півміста, в крамниці не виявилось жодного!!! Навіщо тоді рекламувати - щоб продати непотрібні залишки чи щоб проінформувати про цікаві новинки, які у вас з'явилися і присутні в достатній кількості для задоволнення покупців та суттєвого збільшення виторгу?!!! Віктор, замовлення на вина з наших листів краще робити через інтернет-магазин або попередньо уточнювати наявність в магазині, так як попит на них справді високий. Ми збільшуємо запаси на полиці на рекомендовані товари, щоб уникати таких ситуацій, але іноді не встигаємо. Вибачте, будь ласка, за незручності. Якщо Ви залишите Ваші контакти або звернетесь до Павла Мнухіна за вказаними на сайті телефонами, доставимо Вам додому ті товари, які Ви хотіли придбати. Ще раз вибачте. Ще раз хочу подякувати за ваше ставлення і високий рівень обслуговування. Дякую, що ввели абонементи на дегустації. Але є один момент, який, можливо, ви з часом теж врахуєте. Шкода, що абонемент не можна ніяк заморожувати або переносити заняття. Варто враховувати, що можуть бути відрядження/відпустки/хвороба, коли прийти просто не можливо фізично. І купувати абонемент на 3 місяці - це точно знати, що кожного четверга ти будеш увечері вільний - розкіш, яку мало хто в сучасному світі може собі дозволити. Можливо, ви переглянете трохи умови відвідування дегустацій по абонементу і зробите так, що хоча б 2-3 дегустації можна перенести? Бо я ваш постійний учасник цих заходів, але відрядження також у мене бувають часто і непередбачувано. Ще раз дякую за персональний підхід і з нетерпінням чекаю відкриття співдружнього ресторану cork fee у Києві :) Юля, дуже дякую за відгук і за теплі слова - це надихає розвиватись і далі. Абонементи на дегустації - новий для нас досвід, тому обов'язково будемо їх удосконалювати. Ваші побажання переказали людям, які безпосередньо займаються абонементами. Ще раз дякую! Ваш відгук |
Рекомендовані товари |