Купити віскі Jameson - ціна в Києві, Україні. Віскі Джеймсон: Winetime
Кошик порожній
Додання товару в кошик

Віскі бленд Віскі Jameson 0,7 л

В наявності
Артикул: 50775
0,7 л
Відгуки (4)
Написати відгук
На цей товар знижки не поширюються
Ціна Кількість Разом
597 грн
597 грн
Поделиться:
Типвіскі
Класифікаціябленд
КраїнаІрландія
ВиробникJohn Jameson & Son
Об'єм0,7 л

Доставка:

  • Самовивіз: WINETIME, пр.Бажана 1е, (м) Осокорки
  • по Києву до дверей від 1000 гривень безкоштовно
  • Експрес по Києву протягом трьох годин
  • по Україні згідно тарифів "Нової Пошти", від 1000 гривень безкоштовно
  • Адресна доставка, "Нова Пошта"

Оплата:

  • Visa/MasterCard (онлайн)
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий розрахунок, рахунок-фактура
  • Подарунковими сертифікатами WINETIME

Опис Віскі Jameson

Технічні характеристики

Алкоголь: 40,00%

Класифікація: бленд

Об'єм: 0,7 л

Дегустаційні замітки

Дегустації: Віскі Jameson має легкий квітковий аромат, приправлений пряним деревом і солодкими нотками. Ідеальний баланс пряних, горіхових та ванільних ноток з натяками на солодкий херес та виняткова м’якість смаку. Спробуйте віскі у чистому вигляді, з льодом, з газованою водою, журавлиним соком, лимонадом та в інших коктейлях, зокрема Jameson Apricot Sour, Jameson Caramel Manhattan, ''Jameson Almond Old Fashioned, Jameson Julep, Jameson Irish Coffeetini. Не існує правильних чи неправильних способів насолодитися улюбленим ірландським віскі.

Додаткова інформація

Технологія виробництва: При виготовленні віскі Jameson змішують дивовижні ячмінні та зернові спирти, наповнюють їх присмаком горіхів з хересових бочок і збалансовують смаки ароматною ваніллю з бурбонових бочок. І як усі віскі John Jameson & Son, Jameson Irish Whiskey тричі дистильований. Увесь віскі Jameson виготовляють із трьох основних складників: ячменю, кукурудзи і чистої ірландської води. Воду беруть з місцевої річки Дангорні, що тече на території віскікурні та ідеально підходить для варіння й бродіння — ключових етапів виробництва віскі. Солодження частини ячменю є вкрай важливим для утворення натуральних ферментів у зерні, яке пізніше буде використано для варіння. Ячмінь солодять у три етапи: замочування, пророщування та висушування в печі. При замочуванні ячмінь на декілька днів заливають водою. Далі він викладається для пророщування та утворення необхідних ферментів. Потім ячмінь висушується за допомогою чистого гарячого повітря. Коли солоджений і несолоджений ячмінь уже готовий, перемелюють зерно для отримання борошна, яке називається «крупкою». Перемелюючи ячмінь і солод у борошно, отримується кращий доступ до крохмалю і ферментів, які знадобляться пізніше для виготовлення спирту. Співвідношення ячменю й солоду визначається за рецептом майстра дистиляції. Далі крупка змішується з гарячою водою (63°C) для утворення суміші. Тоді суміш перекачують у велику посудину під назвою «котел для суміші», де ферменти розщеплюють крохмаль на простіші цукри. Потім потрібно отримати солодкувату рідину із суміші, тому фільтрують масу крізь спеціальний фільтр, у результаті чого отримують гарячу солодку рідину, яка називається суслом. Сусло закачують у велетенські діжки, додають дріжджі, і тоді починається бродіння. Після 60 годин бродіння цукор перетворюється на алкоголь. У результаті отримується брага, яка містить лише 8% спирту за об’ємом. Наступний етап виготовлення віскі — дистиляція. Після завершення бродіння брага перекачується у перший з трьох мідних перегонних кубів. Спирт закипає при температурі, нижчій за температуру кипіння води тому, що брага закипає при температурі 80°C й алкогольні випари піднімаються з горловини куба, проходять крізь конденсатор і знову повертаються у стан рідини. Під керівництвом майстра дистиляції цей процес повторюється ще двічі в інших кубах, доки рівень спирту не досягне позначки між 80 і 85,5%. Кукурудзу, інший невід’ємний інгредієнт ірландського віскі Jameson, також перемелюють на крупку разом із солодженим ячменем, заварюють і ферментують для отримання бражки з об’ємним вмістом спирту 15%. Тоді бражку тричі дистилюють у наших високих дистиляційних колонах, щоб утворити світлий, делікатний і запашний спирт з об’ємним вмістом алкоголю 94,4%. Після дистиляції міцність двох видів спирту зводять до 60-70% за допомогою чистої води, а тоді заливають у бочки. Використовуємо різні види бочок – для хересу, бурбону, портвейну, які належним чином доглядаються. Після цього бочки зберігаються у просторому, темному й ароматному сховищі у Мідлтоні, де вони витримуються протягом наступних декількох років. Кожна бочка втрачає приблизно 2% спирту щороку за рахунок випаровування. Цей процес називається «часткою янголів». Дозрілі віскі виливають у великий чан і змішують перед розливом у пляшки. Міцність також зменшується до 40% за об’ємом, щоб віскі був готовий до вживання.



Про виробника Віскі Jameson

Назва: Pernod Ricard

Вебсайт: www.pernod-ricard-ukraine.com

Рік заснування: 1975

Про компанію: Міжнародний холдинг Pernod Ricard («Перно Рікар») був заснований у Франції в 1975 р. у результаті злиття двох брендів, на той момент досить скромних і конкуруючих між собою, – Pernod (заснований у 1805 році) і Ricard (заснований у 1932 році). Подальша ж історія неймовірно стрімкого злету групи Pernod Ricard – це, насамперед, історія талановитих, надзвичайно цілеспрямованих і закоханих у свою справу людей, яким пощастило за короткий час перетворити невелике підприємство на Світового лідера №1 у сегменті елітних міцних алкогольних напоїв і вин. Упродовж буквально декількох десятиліть Pernod Ricard завоював довіру споживачів на всіх континентах, ставши визнаним лідером на ринку виробництва й продажу міцного алкоголю в преміум-сегменті. Таких вражаючих успіхів команда під керівництвом Патріка Рікара досягла, насамперед, завдяки своїй продуманій стратегії органічного росту й масштабних поглинань. Починалося ж усе досить скромно: у 1975 році батько Патріка, месье Поль Рікар, намагаючись зміцнити позиції популярного, але все ще локального французького пастісу Ricard, пропонує злиття одному із своїх конкурентів – виробнику анісового аперитиву Pernod. Цікаво, що з перших днів свого народження об’єднана компанія встановлює децентралізовану систему управління — систему, яка згодом стане особливістю Pernod Ricard. Згідно з нею, група складається з холдингу й дочірніх компаній. У функції холдингу входить розробка генеральної стратегії розвитку, визначення поточної політики групи й загальне управління її діяльністю, а дочірні компанії відповідають за адаптацію і втілення стратегії на локальних ринках. Зараз холдингу підпорядковуються 6 фірм-виробників продукції й/або власників торговельних марок, а також 4 регіональні центри — «Перно Рікар Франція», «Перно Рікар Європа», «Перно Рікар Азія» і «Перно Рікар Америка»,у які входять компанії-дистриб’ютори. Дочірні компанії разом із компаніями-власниками торговельних марок адаптують глобальну стратегію групи до того чи іншого місцевого ринку. Заохочуючи ініціативність і вітаючи реалізацію співробітниками свого творчого потенціалу, компанія стимулює розвиток підприємницького духу абсолютно на всіх рівнях, починаючи з рядових членів команди й закінчуючи топ-менеджментом. В основі стратегії й завдань компанії лежать такі фундаментальні цінності, як підприємницький дух та ініціативність, висока соціальна відповідальність, взаємна відповідальність і дотримання етичних зобов’язань. Ці найважливіші цінності, на яких базується бізнес-культура компанії у Франції, в Україні й іще у 70-и країнах світу, — основа її ідентичності. І саме в цінностях — сила й неповторність Pernod Ricard. Крім того, найважливішою особливістю й перевагою компанії Pernod Ricard порівняно з іншими гравцями світового ринку спиртних напоїв є її глобальна стратегія збереження справжньості й оригінальності рецептури напоїв, які вона представляє. Це означає, що виробництва розташовуються там, де вони знаходилися історично: настоянка Becherovka виготовляється винятково в Чехії й розливається саме там, кубинський ром Havana Club має справжнє кубинське походження, а джин Beefeater — це єдиний істинно лондонський джин, який дотепер виготовляється в самісінькому центрі Лондона. Немало великих придбань, здійснених Pernod Ricard, виявилися обґрунтованими, вигідними й далекоглядними, у їх числі Irish Distillers, Єреванський Коньячний Завод, активи Seagram’s — Chivas, Martell, Olmeca, придбання Allied Domecq — Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jou?t, Malibu, серед останніх досягнень — придбання бренду шведської горілки Absolut. Причому у випадку з покупкою Seagram’s, як і у випадку з покупкою Allied Domecq, компанія збільшувалася вдвічі, семимильними кроками просуваючись до лідерської позиції на ринку! Сьогодні Pernod Ricard продовжує активно розвивати портфель своїх брендів, дотримуючись стратегії інноваційності й преміумізації, коли пріоритетом стають престижні й високоприбуткові торговельні марки. Основна мета стратегії — постійне лідерство й задоволення зростаючих запитів споживачів як у розвинених країнах, так і в країнах, які розвиваються. Сьогодні група Pernod Ricard — це світовий лідер у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв.

Відгуки (4) Віскі Jameson

Наталья 08.2019

обслуживание магазина - выше всяких похвал: быстро, точно, вежливо! пользуюсь не в первый раз, буду пользоваться ещё! Всем рекомендую! Ассортимент и цены - радуют! Что касается виски - классика в комментариях не нуждается: ароматный, мягкий, доступная цена! Рекомендую!!!

Юрий 11.2018

хороший напиток за эти деньги. Магазин супер все оперативно.

Алла 04.2017

Заказывала на подарок. Очень приятный магазин. Особая благодарность курьеру, который: согласился привезти заказ чуть попозже ради моего удобства, был вежлив. Спасибо большое!

Аня 11.2015

аромат очень простой, достаточно спиртуозный, с очень глубоко запрятанными запеченными грушами и легким резиновым тоном. Сухой вкус. Минус - практически отсутсвующее послевкусие. Клонтарф победил (ничего странного - он же сингл молт, но вопрос цены-качества в этом случае решает).

Ваш відгук
Оценка:

Плохо Отлично
Дивіться також
Iнші товари