447 грн
Залиште свій номер телефону, і ми зателефонуємо Вам через кілька хвилин!
Тип | віскі |
Класифікація | бленд |
Країна | Ірландія |
Виробник | John Jameson & Son |
Об'єм | 0,7 л |
Доставка:
Оплата:
Алкоголь: 40,00%
Класифікація: бленд
Об'єм: 0,7 л
Дегустації: Віскі Jameson має легкий квітковий аромат, приправлений пряним деревом і солодкими нотками. Ідеальний баланс пряних, горіхових та ванільних ноток з натяками на солодкий херес та виняткова м’якість смаку. Спробуйте віскі у чистому вигляді, з льодом, з газованою водою, журавлиним соком, лимонадом та в інших коктейлях, зокрема Jameson Apricot Sour, Jameson Caramel Manhattan, ''Jameson Almond Old Fashioned, Jameson Julep, Jameson Irish Coffeetini. Не існує правильних чи неправильних способів насолодитися улюбленим ірландським віскі.
Технологія виробництва: При виготовленні віскі Jameson змішують дивовижні ячмінні та зернові спирти, наповнюють їх присмаком горіхів з хересових бочок і збалансовують смаки ароматною ваніллю з бурбонових бочок. І як усі віскі John Jameson & Son, Jameson Irish Whiskey тричі дистильований. Увесь віскі Jameson виготовляють із трьох основних складників: ячменю, кукурудзи і чистої ірландської води. Воду беруть з місцевої річки Дангорні, що тече на території віскікурні та ідеально підходить для варіння й бродіння — ключових етапів виробництва віскі. Солодження частини ячменю є вкрай важливим для утворення натуральних ферментів у зерні, яке пізніше буде використано для варіння. Ячмінь солодять у три етапи: замочування, пророщування та висушування в печі. При замочуванні ячмінь на декілька днів заливають водою. Далі він викладається для пророщування та утворення необхідних ферментів. Потім ячмінь висушується за допомогою чистого гарячого повітря. Коли солоджений і несолоджений ячмінь уже готовий, перемелюють зерно для отримання борошна, яке називається «крупкою». Перемелюючи ячмінь і солод у борошно, отримується кращий доступ до крохмалю і ферментів, які знадобляться пізніше для виготовлення спирту. Співвідношення ячменю й солоду визначається за рецептом майстра дистиляції. Далі крупка змішується з гарячою водою (63°C) для утворення суміші. Тоді суміш перекачують у велику посудину під назвою «котел для суміші», де ферменти розщеплюють крохмаль на простіші цукри. Потім потрібно отримати солодкувату рідину із суміші, тому фільтрують масу крізь спеціальний фільтр, у результаті чого отримують гарячу солодку рідину, яка називається суслом. Сусло закачують у велетенські діжки, додають дріжджі, і тоді починається бродіння. Після 60 годин бродіння цукор перетворюється на алкоголь. У результаті отримується брага, яка містить лише 8% спирту за об’ємом. Наступний етап виготовлення віскі — дистиляція. Після завершення бродіння брага перекачується у перший з трьох мідних перегонних кубів. Спирт закипає при температурі, нижчій за температуру кипіння води тому, що брага закипає при температурі 80°C й алкогольні випари піднімаються з горловини куба, проходять крізь конденсатор і знову повертаються у стан рідини. Під керівництвом майстра дистиляції цей процес повторюється ще двічі в інших кубах, доки рівень спирту не досягне позначки між 80 і 85,5%. Кукурудзу, інший невід’ємний інгредієнт ірландського віскі Jameson, також перемелюють на крупку разом із солодженим ячменем, заварюють і ферментують для отримання бражки з об’ємним вмістом спирту 15%. Тоді бражку тричі дистилюють у наших високих дистиляційних колонах, щоб утворити світлий, делікатний і запашний спирт з об’ємним вмістом алкоголю 94,4%. Після дистиляції міцність двох видів спирту зводять до 60-70% за допомогою чистої води, а тоді заливають у бочки. Використовуємо різні види бочок – для хересу, бурбону, портвейну, які належним чином доглядаються. Після цього бочки зберігаються у просторому, темному й ароматному сховищі у Мідлтоні, де вони витримуються протягом наступних декількох років. Кожна бочка втрачає приблизно 2% спирту щороку за рахунок випаровування. Цей процес називається «часткою янголів». Дозрілі віскі виливають у великий чан і змішують перед розливом у пляшки. Міцність також зменшується до 40% за об’ємом, щоб віскі був готовий до вживання.
Назва: Pernod Ricard
Вебсайт: www.pernod-ricard-ukraine.com
Рік заснування: 1975
Про компанію: Міжнародний холдинг Pernod Ricard («Перно Рікар») був заснований у Франції в 1975 р. у результаті злиття двох брендів, на той момент досить скромних і конкуруючих між собою, – Pernod (заснований у 1805 році) і Ricard (заснований у 1932 році). Подальша ж історія неймовірно стрімкого злету групи Pernod Ricard – це, насамперед, історія талановитих, надзвичайно цілеспрямованих і закоханих у свою справу людей, яким пощастило за короткий час перетворити невелике підприємство на Світового лідера №1 у сегменті елітних міцних алкогольних напоїв і вин. Упродовж буквально декількох десятиліть Pernod Ricard завоював довіру споживачів на всіх континентах, ставши визнаним лідером на ринку виробництва й продажу міцного алкоголю в преміум-сегменті. Таких вражаючих успіхів команда під керівництвом Патріка Рікара досягла, насамперед, завдяки своїй продуманій стратегії органічного росту й масштабних поглинань. Починалося ж усе досить скромно: у 1975 році батько Патріка, месье Поль Рікар, намагаючись зміцнити позиції популярного, але все ще локального французького пастісу Ricard, пропонує злиття одному із своїх конкурентів – виробнику анісового аперитиву Pernod. Цікаво, що з перших днів свого народження об’єднана компанія встановлює децентралізовану систему управління — систему, яка згодом стане особливістю Pernod Ricard. Згідно з нею, група складається з холдингу й дочірніх компаній. У функції холдингу входить розробка генеральної стратегії розвитку, визначення поточної політики групи й загальне управління її діяльністю, а дочірні компанії відповідають за адаптацію і втілення стратегії на локальних ринках. Зараз холдингу підпорядковуються 6 фірм-виробників продукції й/або власників торговельних марок, а також 4 регіональні центри — «Перно Рікар Франція», «Перно Рікар Європа», «Перно Рікар Азія» і «Перно Рікар Америка»,у які входять компанії-дистриб’ютори. Дочірні компанії разом із компаніями-власниками торговельних марок адаптують глобальну стратегію групи до того чи іншого місцевого ринку. Заохочуючи ініціативність і вітаючи реалізацію співробітниками свого творчого потенціалу, компанія стимулює розвиток підприємницького духу абсолютно на всіх рівнях, починаючи з рядових членів команди й закінчуючи топ-менеджментом. В основі стратегії й завдань компанії лежать такі фундаментальні цінності, як підприємницький дух та ініціативність, висока соціальна відповідальність, взаємна відповідальність і дотримання етичних зобов’язань. Ці найважливіші цінності, на яких базується бізнес-культура компанії у Франції, в Україні й іще у 70-и країнах світу, — основа її ідентичності. І саме в цінностях — сила й неповторність Pernod Ricard. Крім того, найважливішою особливістю й перевагою компанії Pernod Ricard порівняно з іншими гравцями світового ринку спиртних напоїв є її глобальна стратегія збереження справжньості й оригінальності рецептури напоїв, які вона представляє. Це означає, що виробництва розташовуються там, де вони знаходилися історично: настоянка Becherovka виготовляється винятково в Чехії й розливається саме там, кубинський ром Havana Club має справжнє кубинське походження, а джин Beefeater — це єдиний істинно лондонський джин, який дотепер виготовляється в самісінькому центрі Лондона. Немало великих придбань, здійснених Pernod Ricard, виявилися обґрунтованими, вигідними й далекоглядними, у їх числі Irish Distillers, Єреванський Коньячний Завод, активи Seagram’s — Chivas, Martell, Olmeca, придбання Allied Domecq — Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jou?t, Malibu, серед останніх досягнень — придбання бренду шведської горілки Absolut. Причому у випадку з покупкою Seagram’s, як і у випадку з покупкою Allied Domecq, компанія збільшувалася вдвічі, семимильними кроками просуваючись до лідерської позиції на ринку! Сьогодні Pernod Ricard продовжує активно розвивати портфель своїх брендів, дотримуючись стратегії інноваційності й преміумізації, коли пріоритетом стають престижні й високоприбуткові торговельні марки. Основна мета стратегії — постійне лідерство й задоволення зростаючих запитів споживачів як у розвинених країнах, так і в країнах, які розвиваються. Сьогодні група Pernod Ricard — це світовий лідер у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв.
Наталья 08.2019 |
обслуживание магазина - выше всяких похвал: быстро, точно, вежливо! пользуюсь не в первый раз, буду пользоваться ещё! Всем рекомендую! Ассортимент и цены - радуют! Что касается виски - классика в комментариях не нуждается: ароматный, мягкий, доступная цена! Рекомендую!!! |
Юрий 11.2018 |
хороший напиток за эти деньги. Магазин супер все оперативно. |
Алла 04.2017 |
Заказывала на подарок. Очень приятный магазин. Особая благодарность курьеру, который: согласился привезти заказ чуть попозже ради моего удобства, был вежлив. Спасибо большое! |
Аня 11.2015 |
аромат очень простой, достаточно спиртуозный, с очень глубоко запрятанными запеченными грушами и легким резиновым тоном. Сухой вкус. Минус - практически отсутсвующее послевкусие. Клонтарф победил (ничего странного - он же сингл молт, но вопрос цены-качества в этом случае решает). |